Invitați, cum puteți profita de conținut din partea altor persoane. Trăim în era bloggerilor și a blog-urilor care devin din ce în ce mai populare an de an.
Toată lumea poate configura un astfel de website, indiferent de interesele, abilitățile sau mărimea grupului țintă. Poate vă tratați blog-ul doar ca pe un hobby. Acesta poate deveni un instrument de neînlocuit pentru publicitatea mărcii sau a întregii companii.
Este un adevăr recunoscut universal că…ar trebui să realizați singur conținut pe blog. Cu toate acestea, din când în când, merită să profitați și de articole de la invitați. Asta înseamnă că invitați pe cineva să scrie un articol pentru dvs. sau să creeze un text pentru altcineva.
Articole de la invitați: ce sunt?
Articolele de la invitați se referă la publicarea textelor altcuiva (a unui oaspete) pe website-ul dvs. Nu e doar despre publicarea din partea unei alte persoane pe blog-ul dvs. Este și despre crearea de conținut pentru altcineva.
Realizarea de articole pentru altcineva
1. Avantaje
Articolele pentru alte persoane pot implica realizarea unei intrări valoroase pe blog pentru altcineva. Sau pentru o companie care nu este a dvs.
În primul rând, avantajul acestui tip de activitate din punct de vedere SEO este obținerea de legături. Pentru a realiza rentabilitatea publicării, link-urile ar trebui să fie de cea mai bună calitate.
Situațiile diferă în funcție de aranjamentele pe care le-ați avut cu proprietarul website-ului. Un astfel de link poate fi plasat în subsol, sub forma numelui autorului. Poate fi prezent și în conținut sub forma unei trimiteri la un articol pe care îl aveți publicat pe blog.
În al doilea rând, articolele de la invitați vă permit să ajungeți la o gamă mai largă de destinatari. Pe lângă branding, publicarea pe website-uri noi vă permite să ajungeți la alți clienți potențiali.
Aceștia ar putea fi interesați de produsele sau serviciile dvs. Scrierea de conținut fiabil și cuprinzător vă va ajuta să vă poziționați ca un expert într-un domeniu dat.
2. Dezavantaje
Totul are avantaje și dezavantaje. Un dezavantaj al articolelor de la invitați este faptul că petreceți mult timp și efort pentru a scrie pentru altcineva. Creați conținut valoros pentru acea persoană, nu pentru dumneavoastră.
De asemenea, nu puteți influența aspectul final al articolului. Mai mult, nu aveți acces direct la comentarii și nici nu primiți notificări.
Când este benefică publicarea de articole pentru invitați
Vă întrebați când poate fi rentabilă publicarea de articole pentru alte persoane? În primul rând, o puteți face dacă vreți să fiți văzut ca un expert în domeniu.
Este aproape imposibil de realizat acest lucru atunci când publicați doar pe propriul website. Varianta poate fi utilă dacă doriți să vă marcați prezența pe un website valoros și vizitat constant.
Unde publicați articolele și cum alegeți un website adecvat
Știți deja de ce și când merită să publicați pentru invitați. Cu toate acestea, cum să luați o decizie în cazul în care ar trebui să publicați articolul dvs. valoros? Este o idee bună să urmați principiile de mai jos.
În primul rând, alegeți website-urile care operează în aceeași industrie. Căutați un grup similar de destinatari. Cu toate acestea, evitați să scrieți pentru blog-urile rivalilor dvs. directi de pe piață.
În al doilea rând, analizați parametrii potențialelor website-uri pentru care doriți să creați. Puteți folosi instrumente adecvate în acest scop.
De ce trebuie să țineți cont în publicarea articolelor
În timp ce creați conținut pentru un website selectat, merită să vă asigurați că aveți informații complete. Acestea trebuie să fie fiabile și de calitate. Nu trebuie să reproduceți sau să dublați texte de pe alte website-uri.
Prea multe legături pot descuraja utilizatorii, având un impact negativ asupra autorității.
Luați în considerare dacă doriți să marcați articolele cu o persoană creată special în acest scop. Poate că preferați să folosiți întreaga companie și să alegeți câțiva experți. Aceștia își vor da numele și pozițiile lor reale pentru a semna textele.
Cum să vă ancorați corect legătura de la invitați?
Ați pregătit un text valoros și ați selectat un website pe care doriți să îl publicați, cu acordul proprietarului. Acum trebuie să vă ancorați în mod corespunzător link-ul.
În primul rând, trebuie să vă amintiți că link-ul ar trebui să fie întotdeauna unul “dofollow”. Astfel de legături spun roboților Google să le urmeze. În consecință, roboții vizitează pagina la care duce link-ul.
Mai important, link-urile dofollow transmit puterea website-ului din care provin către pagina legată. Discutați această problemă cu proprietarul website-ului în etapele inițiale ale cooperării dvs.
Dacă este posibil, realizați legătura cu o ancoră optimizată, adică partea vizibilă a legăturii cu cuvântul cheie. Aici e esențial să selectați acele cuvinte cheie corespunzătoare și pagina de destinație care să se potrivească.
Cum afectează articolele de la invitați optimizarea SEO
Pe scurt, vizibilitatea în Google este afectată de cel puțin câteva zeci de elemente diferite. Un factor de clasament este tot conținutul pe care îl publicați pe website-ul dvs.
Analizând conținutul, roboții Google pot afla subiectul website-ului. Mai apoi, pot potrivi paginile la interogările individuale de căutare introduse de utilizatori.
Link-urile care duc direct la website-ul dvs. sunt un alt factor foarte important. În prezent, publicarea de articole de la invitați e una dintre cele mai populare metode de link building.
Prin urmare, afectează direct ambii factori de clasare menționați. Astfel, este considerată a fi foarte utilă în derularea oricărei activități de optimizare SEO.
Publicarea de articole de la invitați pe website
1. Avantaje
Un avantaj major ale celor care publică pe website-ul dvs. este obținerea de conținut de calitate. Este deosebit de benefică începerea unei cooperări cu o persoană într-o anumită industrie.
Mai mult decât atât, autorii care au publicat pentru dvs. vor împărtăși, probabil, articole pe website-urile lor. Astfel, vor face publicitate blog-ului dvs. și îi vor crește acoperirea de utilizatori.
Soluția ideală dacă nu aveți timp sau abilități pentru a crea conținut satisfăcător.
2. Dezavantaje
Articolele pe care urmează să le publicați nu vă aparțin. În schimb, poziționați o altă persoană ca expert. În același timp, încurajați cititorii să viziteze website-ul acestei persoane.
De obicei, website-urile care beneficiază provin din aceeași industrie sau dintr-o industrie foarte similară. Astfel de practici pot avea ca rezultat ajutorul concurenței dvs. și crearea de rivali ai propriei companii.
Când să aplicați strategia pe blog și ce invitați să alegeți?
Merită să apelați la articolele oaspeților dacă vreți să creșteți aproape fără efort numărul de texte de pe blog. Acest conținut este extrem de important. Asigură că website-ul dvs. este afișat în motorul de căutare cu multe alte fraze.
Poate convingeți o persoană populară într-o anumită industrie să publice articole pentru dvs. În acest caz, puteți obține o reclamă “gratuită” a website-ului, serviciilor sau produselor dvs.
Prin urmare, acesta este principalul criteriu pe care trebuie să-l luați în considerare. Fiți atenți atunci când alegeți autorii cărora vreți să le oferiți invitația de a scrie pentru dvs.
Cum afectează articolele de la invitați optimizarea SEO?
Publicarea de articole de la invitați vă ajută să creșteți numărul de intrări pe blog-ul dvs. Acest lucru este important nu numai în ceea ce privește furnizarea utilizatorilor cu texte de top. Cu cât este mai mult conținut pe un website, cu atât numărul de cuvinte cheie este afișat pe Google.
Cu toate acestea, există o mică problemă. Articolele de la invitați pot părea a fi o modalitate ideală de a obține mult conținut fără prea mare efort. Însă lumea din mediul online nu funcționează chiar așa.
Google nu apreciază website-urile al căror conținut nu face nimic în afară de a se conecta la alte website-uri. Uneori chiar se întâmplă ca un astfel de website să fie pedepsit cu un filtru manual.
Asigurați-vă că articolele de la invitați sunt doar un bonus pentru conținutul dvs. obișnuit. Mai mult, puteți marca legăturile cu atribute “nofollow” sau “sponsored”.
Concluzie
Publicarea de articole pe alte website-uri este o metodă perfectă de a vă marca prezența în industrie. Puteți realiza publicitate website-ului dvs. printre noii destinatari.
Este o parte foarte mică dar, în același timp, foarte importantă a SEO off-site. Ajută la obținerea de backlink-uri de calitate. Nu numai că măresc traficul pe website-ul dvs., dar și confirmă autoritatea acestuia.
Pe de altă parte, publicarea de articole de la invitați pe website-ul dvs. este o activitate SEO importantă. Vă ajută să obțineți conținut și cuvinte cheie mai valoroase.
În afară de aceasta, oferă o oportunitate excelentă pentru a stabili contacte. În acest mod, puteți începe cooperarea în cadrul unei anumite industrii.